



Vi spelar på Sprallen - kom och dansa!
Lördagarna 13 juni, 27 juni och 4 juli
spelar vi på Sprallens dansbana vid Årstaviken
Välkomna!


Vill du spela med Stockholms spelmansgille?
Du är välkommen en onsdag för att se om vi är rätt gäng för dig.
Vi har inga inträdesprov. Kan du hantera ditt instrument hyfsat och vill spela svensk folkmusik så är du välkommen.
Läs mer under onsdagsträffar.
